May 1, 2023

הוראות לטופס הדירוג

ברוכים הבאים לטופס הדירוג של פסטיבל הסרטים LongShort! על הסרטים שהוגשו לפסטיבל השנה. על ידי דירוג הסרטים, תהיה לך אפשרות לקבוע אילו סרטים עולים לפסגה ויזכו להכרה כטובים של השנה.

אנא דרגו כל סרט בסולם של 1 עד 12 עבור כללי, צילום, עריכה, אמנות וסאונד. 12 הוא הציון הגבוה ביותר ומייצג את הדירוג הטוב ביותר האפשרי. הדירוג "הכללי" מכסה את הסרט בכללותו, כולל הכתיבה, הבימוי והמשחק. אנו ממליצים לך לשקול כל סרט בתשומת לב ולספק משוב כנה ובונה.

אנא נסו להימנע מלהעניק לשני סרטים או יותר ציון דומה. נסו באמת להעריך מה טוב יותר בעיניכם.

ניתן לדרג במהלך הצפייה ולתקן כל דירוג עד 1.6. לא צריך לדרג את כולם ביחד.

אנו מזמינים אותך גם לכתוב ביקורת מילולית קצרה (מאוד) כדי לשתף את היוצרים במחשבותיך על הסרט. זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת לעזור ליוצרי קולנוע אחרים ללמוד ולצמוח, תוך קבלת משוב בעל ערך על העבודה שלך. אנונימיותך תישמר לאורך כל התהליך, אז אנא אל תהסס/י להיות כנה וכנה ככל האפשר.

תודה על השתתפותך בתהליך הדירוג של פסטיבל הסרטים LongShort. אנו מעריכים את התרומות שלך ומאמינים שהמשוב שלך יעזור להפוך את הפסטיבל השנה לטוב ביותר עד כה!
אנא סיימו את הדירוגים עד 1.6.23 על מנת לאפשר לנו מספיק זמן לארגן את ההקרנה בסינמטק.

longshortfilmfestival@gmail.com
envelope linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram